Komunikowanie marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
(3)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2
(1)
Autor
"Poltext". Seria Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Skowronek Iwona
(1)
Taranko Teresa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Literatura młodzieżowa polska
(2892)
Polska
(2391)
Literatura polska
(2263)
Literatura dziecięca polska
(2233)
Kobieta
(1898)
Komunikowanie marketingowe
(-)
Pamiętniki polskie
(1754)
Literatura młodzieżowa
(1347)
Rodzina
(1040)
Księgozbiór regionalny
(917)
Tajemnica
(899)
Literatura wojenna
(870)
Przyjaźń
(844)
Miłość
(822)
Publicystyka polska
(794)
Wojsko
(711)
Dramat polski
(707)
Wojna 1939-1945 r.
(702)
Historia
(675)
II wojna światowa (1939-1945)
(639)
Literatura dziecięca
(631)
Relacje międzyludzkie
(613)
Książki stare
(587)
Poezja polska
(587)
Zabójstwo
(587)
Literatura
(563)
Śledztwo i dochodzenie
(535)
Warszawa
(515)
Lektura
(513)
Filozofia
(512)
Biblioterapia
(497)
Sztuka
(494)
Wojna
(488)
Żydzi
(473)
Nastolatki
(435)
Zwierzęta
(423)
Język polski
(420)
Policjanci
(415)
Kultura
(414)
Życie codzienne
(394)
Podręczniki akademickie
(391)
Rodzeństwo
(389)
Uczucia
(386)
Podróże
(369)
Dzieci
(366)
Literatura grozy
(366)
Sekrety rodzinne
(357)
Reportaż polski
(353)
Dziewczęta
(346)
Małżeństwo
(343)
Magia
(340)
Biografie
(338)
Język angielski
(315)
Osoby zaginione
(311)
Trudne sytuacje życiowe
(309)
Wydawnictwa popularne
(306)
Encyklopedia
(291)
Pisarze polscy
(291)
Wybory życiowe
(286)
Satyra polska
(284)
Relacja romantyczna
(266)
Fizyka
(265)
Malarstwo
(260)
Dziecko
(253)
Polityka
(249)
Religia
(249)
Władcy
(245)
Architektura
(234)
Arystokracja
(232)
Matki i córki
(232)
Teatr
(230)
Przestępczość zorganizowana
(229)
Polityka międzynarodowa
(219)
Dziennikarze
(217)
Polacy za granicą
(213)
Boże Narodzenie
(206)
Teatr polski
(206)
Niemcy
(202)
Nauka
(201)
Matematyka
(200)
Szkice literackie polskie
(200)
Politycy
(195)
Seryjni zabójcy
(195)
Zemsta
(192)
Poszukiwania zaginionych
(188)
Ruch oporu
(188)
Film
(187)
Psychologia
(187)
Armia Krajowa
(186)
Uprowadzenie
(186)
Lekarze
(185)
Młodzież
(185)
Listy polskie
(182)
Stany Zjednoczone
(176)
Unia Europejska
(176)
Muzyka
(174)
Uczniowie
(170)
Prywatni detektywi
(165)
Socjologia
(162)
Opowiadanie polskie
(161)
Historia Polski
(160)
Gatunek
Opracowanie
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M/6 (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Filia nr 7
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Seria Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej / "Poltext" ; red. nauk. Andrzej Herman, Andrzej Szablewski)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W/33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. Szczegółowo przedstawia m.in.: – istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje, – zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, – specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, – uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, – czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, – modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, – rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny). O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.[www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W/33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej