Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(59)
Forma i typ
Książki
(59)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(64)
tylko na miejscu
(14)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
(50)
Czytelnia (ul. Siennieńska 54)
(14)
Filia nr 1
(3)
Filia nr 2
(3)
Filia nr 11
(12)
Autor
Kotler Philip
(9)
Garbarski Lechosław
(5)
Wrzosek Wojciech
(5)
Mruk Henryk
(4)
Rutkowski Ireneusz
(4)
Altkorn Jerzy
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Bakalarz Dariusz
(2)
Belka Marek
(2)
Caslione John A
(2)
Chmiel Katarzyna
(2)
Kramer Teodor
(2)
Maesincee Suvit
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
"Poltext". Seria Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej
(1)
Białecki Klemens Paweł
(1)
Bishop Bill
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blokus Wiesława
(1)
Bond Alison
(1)
Brady Regina
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Chwałek Jacek
(1)
Chyrek Henryk
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Forrest Edward
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczość. Przedsiębiorczość
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Hingston Peter
(1)
Jain Dipak C
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kall Jacek
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Koszewska Monika
(1)
Koszewska Monika. Maria
(1)
Limański Andrzej
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Magakian Grair
(1)
Magakian Monika
(1)
Mazurkiewicz-Pizło Anna Jadwiga
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mizerski Richard
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Perek Marzena
(1)
Pizło Wojciech
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Potkaniawski Michał
(1)
Rosen Emanuel
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Schwalbe Heinz
(1)
Skowronek Iwona
(1)
Smid Wacław
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Stone Merlin
(1)
Szmidt Czesław
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Sławińska Maria
(1)
Thomas M. J
(1)
Turkowski Marek
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wiśniewski Andrzej
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łuczkiewcz Grzegorz
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(59)
Język
polski
(59)
Odbiorca
Dorośli
(2)
Ekonomiści
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura młodzieżowa polska
(2892)
Polska
(2391)
Literatura polska
(2263)
Literatura dziecięca polska
(2233)
Kobieta
(1898)
Marketing
(-)
Pamiętniki polskie
(1754)
Literatura młodzieżowa
(1347)
Rodzina
(1040)
Księgozbiór regionalny
(917)
Tajemnica
(899)
Literatura wojenna
(870)
Przyjaźń
(844)
Miłość
(822)
Publicystyka polska
(794)
Wojsko
(711)
Dramat polski
(707)
Wojna 1939-1945 r.
(702)
Historia
(675)
II wojna światowa (1939-1945)
(639)
Literatura dziecięca
(631)
Relacje międzyludzkie
(613)
Książki stare
(587)
Poezja polska
(587)
Zabójstwo
(587)
Literatura
(563)
Śledztwo i dochodzenie
(535)
Warszawa
(515)
Lektura
(513)
Filozofia
(512)
Biblioterapia
(497)
Sztuka
(494)
Wojna
(488)
Żydzi
(473)
Nastolatki
(435)
Zwierzęta
(423)
Język polski
(420)
Policjanci
(415)
Kultura
(414)
Życie codzienne
(394)
Podręczniki akademickie
(391)
Rodzeństwo
(389)
Uczucia
(386)
Podróże
(369)
Dzieci
(366)
Literatura grozy
(366)
Sekrety rodzinne
(357)
Reportaż polski
(353)
Dziewczęta
(346)
Małżeństwo
(343)
Magia
(340)
Biografie
(338)
Język angielski
(315)
Osoby zaginione
(311)
Trudne sytuacje życiowe
(309)
Wydawnictwa popularne
(306)
Encyklopedia
(291)
Pisarze polscy
(291)
Wybory życiowe
(286)
Satyra polska
(284)
Relacja romantyczna
(266)
Fizyka
(265)
Malarstwo
(260)
Dziecko
(253)
Polityka
(249)
Religia
(249)
Władcy
(245)
Architektura
(234)
Arystokracja
(232)
Matki i córki
(232)
Teatr
(230)
Przestępczość zorganizowana
(229)
Polityka międzynarodowa
(219)
Dziennikarze
(217)
Polacy za granicą
(213)
Boże Narodzenie
(206)
Teatr polski
(206)
Niemcy
(202)
Nauka
(201)
Matematyka
(200)
Szkice literackie polskie
(200)
Politycy
(195)
Seryjni zabójcy
(195)
Zemsta
(192)
Poszukiwania zaginionych
(188)
Ruch oporu
(188)
Film
(187)
Psychologia
(187)
Armia Krajowa
(186)
Uprowadzenie
(186)
Lekarze
(185)
Młodzież
(185)
Listy polskie
(182)
Stany Zjednoczone
(176)
Unia Europejska
(176)
Muzyka
(174)
Uczniowie
(170)
Prywatni detektywi
(165)
Socjologia
(162)
Opowiadanie polskie
(161)
Historia Polski
(160)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
59 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1995. - 202, [2] s. : rys., 1 wykr. ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M/3 (1 egz.)
Czytelnia (ul. Siennieńska 54)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia - Filia nr 1
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 437 s. ; 23 cm.
Forma i typ
Temat
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M/3, 33 (2 egz.)
Czytelnia (ul. Siennieńska 54)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C/M/33 (1 egz.)
Czytelnia - Filia nr 1
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 2
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - 436 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W/33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Klemens Paweł Białecki. - Warszawa : Wydawnictwo Prawno-Ekonomiczne "Infor", 1998. - 253 s. : wykr., err. ; 24 cm.
(Podręczniki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W/33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M/33, M/3 (3 egz.)
Czytelnia (ul. Siennieńska 54)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M/3, 33 (3 egz.)
Czytelnia (ul. Siennieńska 54)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W/33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W/33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W/005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M/3, 33 (2 egz.)
Czytelnia (ul. Siennieńska 54)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia - Filia nr 1
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 11
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M/3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M/3 (1 egz.)
Czytelnia (ul. Siennieńska 54)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia - Filia nr 1
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W/33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W/33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wielka księga marketingu / Peter Hingston ; tłum. Marzena Perek. - Kraków : "Signum", 1992. - 241, [3] s. : il., fot., wykr. ; 21 cm.
(Wprowadzenie do Biznesu)
Oryg. : "The greatest sales and marketing book" 1989 Indeks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (2 egz.)
Czytelnia (ul. Siennieńska 54)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W/33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Amerykańska)
Bracia Arthur, Raymond i Mortimer Sacklerowie w ciągu kilku dekad zbudowali imperium. Niczym Medyceusze obejmowali mecenatem artystów, a setki milionów dolarów przeznaczali na filantropię. Najstarszy stał za sukcesem Valium i komercjalizacją rynku farmaceutycznego. Braciom podarował firmę Purdue Frederick – zbili na niej fortunę, lecz na zawsze pogrzebali dobre imię Sacklerów. Majątek rodziny szacowano na miliardy dolarów, ale niepohamowana rządza bogactwa pchnęła ich dalej: do intratnego sektora leków opioidowych. Arthur i Mortimer chcieli, by ich produkt był czymś więcej niż tylko specjalistycznym środkiem stosowanym w opiece paliatywnej. Miał przynieść ulgę rzeszom zwykłych Amerykanów cierpiących na pospolite bóle. Swój lek – OxyContin – reklamowali jako bezpieczną alternatywę dla morfiny. W rzeczywistości jego główny składnik – oksykodon – był od niej dwa razy silniejszy, o czym doskonale wiedzieli. Agresywna strategia marketingowa w ciągu kilkunastu lat doprowadziła do tragedii – setki tysięcy Amerykanów uzależniło się od opioidów, a śmierć z powodu przedawkowania była jedną z głównych przyczyn zgonów w USA. Sacklerowie uparcie powtarzali, że problem nie leży w leku, tylko w jego użytkownikach. „Odchodząc, należy zostawić świat w lepszym stanie, niż ten, w jakim go zastaliśmy” – zwykł mówić Arthur Sackler. Wybitny reporter Patrick Radden Keefe przedstawia historię rodziny, która z rzekomej troski o pacjentów uczyniła listek figowy dla swojej zachłanności. Imperium bólu to porażająca opowieść o ambicji i filantropii, o zbrodniach i bezkarności. O korumpowaniu publicznych instytucji, o chciwości i władzy. To także historia stulecia amerykańskiego kapitalizmu i świata, w którym pieniądz i sława wygrywają z etyką i człowieczeństwem. „W ciągu ostatnich dwóch dziesięcioleci na skutek epidemii opioidowej zmarło prawie pół miliona Amerykanów. Wielu ich bliskich, a także wielu aktywistów i ekspertów w dziedzinie zdrowia publicznego uważa, że pewna niezwykle bogata, niezwykle sławna rodzina w znacznym stopniu przyczyniła się do tego kryzysu, lecz nigdy nie została za to ukarana. „Imperium bólu”, szokująca książka reportera Paricka Raddena Keefe’a, to próba wymierzenia sprawiedliwości i wykazania winnych. To saga o aroganckiej, chciwej dynastii, obojętnej na cierpienia niezliczonych ludzi. […] Keefe zgromadził masę dowodów i prezentuje je z prokuratorską precyzją. […] Z niezwykłą zręcznością prowadzi narrację i wyśmienicie kreśli portrety poszczególnych bohaterów.” Jonathan Cohn, „The Washington Post” „Kawał reporterskiej roboty, trzymająca w napięciu książka o rodzinie Sacklerów, właścicielach firmy Purdue Pharma, która w latach dziewięćdziesiątych wypuściła na rynek OxyContin, opioid odpowiedzialny za epidemię uzależnień i zgonów w Stanach Zjednoczonych. W odróżnieniu od poprzednich książek poświęconych kryzysowi opioidowemu „Imperium bólu” poświęcone jest bogatej, ambitnej i bezlitosnej rodzinie, która zawdzięcza fortunę środkom przeciwbólowym. Keefe tworzy wielki amerykański moralitet. Opowiada o chciwości ukrywanej pod płaszczykiem ostentacyjnej działalności filantropijnej.” „Time”, rekomendacja towarzysząca przyznaniu tytułu jednej z najlepszych książek 2021 roku „Prawdziwa tragedia w wielu aktach. Historia rodziny, która straciła oderwała się od rzeczywistości i straciła kompas moralny. „Imperium bólu” to książka pisana z powieściowym rozmachem, reportaż mogący się równać z „Sagą rodu Forsyte’ów”, osadzony w realiach branży farmaceutycznej, wartki i pasjonujący.” David M. Shribman, „The Boston Globe” „Wciągająca (i często oburzająca) opowieść o ambicji, skrywanych tajemnicach i ludziach, którzy wierzą we własne kłamstwa. […] Keefe zręcznie prowadzi nas przez gąszcz rodzinnych intryg. […] Nawet kiedy relacjonuje najpodlejsze epizody, zachowuje spokój i godną podziwu powściągliwość. Pozwala, aby fakty, które odtworzył dzięki żmudnej reporterskiej pracy, mówiły same za siebie. W ten sposób potępienie wybrzmiewa jeszcze dobitniej.” Jennifer Szalai, „The New York Times” „Historia, jak z serialu „Sukcesja”, tyle że wszystko wydarzyło się naprawdę i zakończyło się tragedią. […] Mistrzowski reportaż.” Laura Miller, „Slate” „Ta książka sprawia, że krew się burzy. […] Wstrząsający obraz rodziny opanowanej przez chciwość, niezdolnej wziąć na siebie choćby cząstki odpowiedzialności ani nawet okazać współczucia z powodu nieszczęść, które spowodowała. […] Wciągający, oburzający reportaż.” John Carreyrou, „The New York Times Book Review” „Niezmordowany dziennikarz śledczy Patrick Radden Keefe napisał arcyciekawą biografię, będącą zarazem wstrząsającym aktem oskarżenia rodziny Sacklerów. Pokazał, że nie obchodziło ich nic oprócz władzy i przywilejów. Dzięki talentowi Keefe’a saga rodzinna staje się aktem oskarżenia, budzącą słuszny gniew opowieścią o tym, co dzieje się, gdy obsesja na punkcie zysków łączy się z brakiem skrupułów i lekceważeniem ludzkiego życia i zdrowia.” Carol Haggas, „Booklist” „Brutalna rozprawa z kolejnymi pokoleniami Sacklerów. […] Keefe pozwala nam ujrzeć ich historię z szerokiej perspektywy, przywołuje bowiem postać Arthura Sacklera, ambitnego rodzinnego patriarchy, który jako pierwszy zastosował bezwzględne środki, byle tylko osiągnąć cel. […] Jego życie mogłoby stanowić wzorcową opowieść o amerykańskim marzeniu, gdyby nie to, że działania Sacklera przyczyniły się ostatecznie do trwającej po dziś dzień ogólnokrajowej tragedii.” Brian Mann, National Public Radio /platon.com.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W/61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej