Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(22)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
(21)
Czytelnia (ul. Siennieńska 54)
(1)
Filia nr 11
(2)
Autor
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Badora Aleksandra
(1)
Bech Katarzyna
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Decewicz Anna
(1)
Flaszewska Sylwia (1985- )
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Goczek Łukasz
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Iger Robert (1951- )
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kasprzak Wacław (1932- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kot Mirosław
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurkiewicz-Pizło Anna Jadwiga
(1)
Milewska Mariola
(1)
Nowak Eugeniusz (1933- )
(1)
Olejniczak Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Pelc Karol (1935- )
(1)
Pietrzyk Sylwester
(1)
Piotrowski Włodzimierz (zarządzanie)
(1)
Pizło Wojciech
(1)
Próchniak Mariusz
(1)
Sikorski Andrzej
(1)
Sounderpandian Jayavel
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stone Brad (1971- )
(1)
Szpakowski Mirosław K
(1)
Szymański Piotr A
(1)
Tomczewska Dorota
(1)
Tomczyk Emilia
(1)
Torój Andrzej
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Walancik Marek
(1)
Witkowski Bartosz
(1)
Wośko Zuzanna
(1)
Woźniak Leszek (1955- )
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Dorośli
(7)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(8)
Przedsiębiorstwo
(3)
Innowacje
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing
(2)
Menedżerowie
(2)
Przywództwo
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Amazon.com
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo żywności
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Hotele
(1)
Iger, Robert (1951- )
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kosmetyki
(1)
Kultura chrześcijańska
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Motywacja
(1)
Muzyka religijna
(1)
Napoje energetyzujące
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pedagogika
(1)
Postawy
(1)
Postęp techniczny
(1)
Poznanie
(1)
Praca
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Ratownictwo
(1)
Spostrzeganie
(1)
Społeczeństwo
(1)
Statystyka
(1)
Sukces
(1)
Suplementy diety
(1)
Sztuka
(1)
Technologia
(1)
Uczucia
(1)
Walt Disney Company
(1)
Wiedza
(1)
Więź społeczna
(1)
Wpływ na zdrowie
(1)
Wyroby tytoniowe
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie kulturą
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(3)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(10)
Monografia
(4)
Podręcznik
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Autobiografia
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2327)
Socjologia i społeczeństwo
(630)
Kultura i sztuka
(415)
Edukacja i pedagogika
(335)
Religia i duchowość
(311)
Zarządzanie i marketing
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(306)
Psychologia
(275)
Medycyna i zdrowie
(255)
Literaturoznawstwo
(252)
Biologia
(249)
Podróże i turystyka
(197)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(192)
Filozofia i etyka
(169)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(164)
Etnologia i antropologia kulturowa
(160)
Geografia i nauki o Ziemi
(125)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(117)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(99)
Rozwój osobisty
(96)
Fizyka i astronomia
(93)
Hobby i czas wolny
(93)
Językoznawstwo
(91)
Kultura fizyczna i sport
(88)
Inżynieria i technika
(84)
Nauka i badania
(76)
Architektura i budownictwo
(69)
Styl życia, moda i uroda
(56)
Ochrona środowiska
(49)
Media i komunikacja społeczna
(45)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(35)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(34)
Informatyka i technologie informacyjne
(31)
Archeologia
(24)
Kulinaria
(24)
Chemia
(23)
Rolnictwo i leśnictwo
(20)
Praca, kariera, pieniądze
(17)
Transport i logistyka
(16)
Matematyka
(15)
Dom i ogród
(8)
22 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie w pedagogice, kulturze i sztuce Mirosława K. Szpakowskiego i Piotra A. Szymańskiego to książka w pełni predysponowana do tego, aby stać się naukowym drogowskazem dla uczniów, studentów oraz nauczycieli zainteresowanych rolą kultury i sztuki w zarządzaniu organizacjami. W swojej podręcznej bibliotece powinni mieć ją również menedżerowie kultury, przedsiębiorcy i ambitni liderzy. Kreatywność w każdym względzie wiąże się bowiem z samokształceniem i pracą nad sobą, a niniejsza książka, w moim przekonaniu, jest bardzo praktycznym narzędziem, które temu służy. dr hab. Mieczysław Dudek, prof. CH Książka pt.: „Zarządzanie w pedagogice, kulturze i sztuce” Piotra Szymańskiego i Mirosława Szpakowskiego to z pewnością pozycja innowacyjna, z nowoczesnym (w pozytywnym znaczeniu) spojrzeniem na rozwijające się zespoły stanowiące o współczesnej kulturze Kościoła katolickiego, a zwłaszcza na pracę ich kierownika – lidera, od którego tak wiele zależy. Działalność wszelkiego rodzaju amatorskich chórów, scholi i przykościelnych orkiestr wymaga przecież nie tylko zdolności muzycznych, ale też niezwykłej kreatywności i wiedzy, także tej z zakresu zarządzania. W tym kontekście niniejsza publikacja jest szczególnie potrzebna. Mając świadomość szybkich przemian zachodzących w społeczeństwie z pewnością wymagać będzie kolejnych aktualizacji, na które z niecierpliwością będziemy czekali. prof. dr hab. Monika Mielko-Remiszewska Warto podkreślić, że monografia posiada charakter interdyscyplinarny. Autorzy podjęli udaną próbę połączenia nauk o zarządzaniu organizacją z kulturą i sztuką, osadzonych wespół, w szeroko rozumianej pedagogice. Poprzez liczne korelacje zachodzące pomiędzy kluczowymi dyscyplinami, oddano ich wyjątkową i często niedocenianą rolę w rozwoju współczesnego społeczeństwa informacji i wiedzy. Ekonomia nie abstrahuje od ewolucji ludzkości, a ta oparta jest o sztukę, która bezsprzecznie determinuje postęp. Gdzie odnaleźć, w tym gąszczu procesów, optymalną pedagogikę? Co z tym wszystkim wspólnego ma religia? Jak i na ile, sztuka kształtuje człowieka i oddziałuje na współczesne organizacje? Autorzy niniejszej monografii dociekają odpowiedzi na podobne pytania. Czy skutecznie? Warto przekonać się o tym pedagogom, studentom oraz animatorom i menedżerom kultury i sztuki, do których przede wszystkim dedykowane jest powyższe dzieło. dr hab. Barbara Olbrych, prof. AHNS Podsumowując analizę prezentowanej publikacji dra M.K. Szpakowskiego i P.A. Szymańskiego, trzeba stwierdzić, że posiada ona różnorodne walory: przede wszystkim nie jest sztampową prezentacją zagadnień zawartych w tytule opracowania; stanowi oryginalne ujęcie problematyki zarządzania w perspektywie filozoficznej, kulturowej z elementami teologicznymi, zwłaszcza pedagogicznymi; jest swoistą wizją problematyki zarządzania, która zawsze ma wymiar antropologiczny, bowiem organizację tworzy człowiek, twórca cywilizacji, szczególnie kultury, która z kolei tworzy człowieka i wzbudza jego zdolności kreatywne, a człowiek jest źródłem zmian i rozwoju; stanowi ważny przyczynek do badań nad współczesną kulturą chrześcijańską, szczególnie słabo rozpoznaną kulturą muzyczną; ukazuje myśli i fakty – myśli w poszukiwaniu mechanizmów przemian w świecie człowieka, społeczeństwa, kultury otwartej na Transcendencję, fakty ujawnione w oryginalnych badaniach pedagogicznych i nad chrześcijańską kulturą muzyczną; jest materiałem poznawczym i jednocześnie intuicyjnym, godny przemyślenia, dyskusji i oczekiwania na nowe propozycje. ks. dr hab. Adam Maj COr Recenzowana monografia ma charakter interdyscyplinarny łącząc teoretyczne rozważania z przedstawieniem badań własnych autorów oraz podejściem praktycznym. Nie stanowi kompletnego studium nad zarządzaniem w przestrzeni kultury, sztuki czy pedagogiki, jednak autorzy odważnie poszukują w niej nowych metodologicznych ścieżek dyskusji o zarządzaniu, organizowaniu, tworzeniu i odbieraniu kultury chrześcijańskiej. Recenzowana książka z pewnością zyska uznanie szerokiego kręgu odbiorców. Jest kierowana do środowisk akademickich, uczniów i nauczycieli zainteresowanych zarządzaniem w kontekście kultury i sztuki. Może być wykorzystywana w procesie kształcenia przyszłych przedsiębiorców, liderów i menedżerów kultury. dr hab. Rafał Majzner, prof. ATH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W/0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.[www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W/005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej