Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(36)
Forma i typ
Gry i zabawki
(36)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
nieokreślona
(35)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
(36)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Szymanowicz Maciej
(2)
Allers Jeffrey D
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
Augier Steeve
(1)
Azagury Eric
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Blanchot Denis
(1)
Blum Urlich
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bukowski Adam
(1)
Burlakov Igor "DartGarry"
(1)
Burm Chris (1957- )
(1)
Canga C. B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Czerwiński Tomasz
(1)
Dagenais-Lesperance Thomas
(1)
Duc Monika
(1)
Faccini Renato
(1)
Favre- Godal Jonathan
(1)
Gandziel Mariusz
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Goyke Sebastian
(1)
Innes Andrew
(1)
Jantner Janos
(1)
Jasionowski Maximilian
(1)
Joopen Peter-Paul
(1)
Kortas Paulina
(1)
Kołodziejczak Tomasz
(1)
Kulik Adam
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Leacock Matt
(1)
Lemon Tree
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
Miłuński Filip (1981- )
(1)
Mrożek Kamila
(1)
Nevskij Oleksandr
(1)
Nora Kara Anette
(1)
Nowak - Kreyer Maciej
(1)
Polouchine Igor (1969- )
(1)
Potocki Alexander
(1)
Poullet Florian
(1)
Pękalski Adam (1975- )
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Roudy Ludovic
(1)
Rzadek Wojciech
(1)
Sautter Bruno
(1)
Sidorenko Oleg
(1)
Socha Piotr
(1)
Szyma Rafał
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Tomaszewicz Jan
(1)
Traczykowski Grzegorz
(1)
Tree Lemon
(1)
Wyatt Gary
(1)
Węcka Karolina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
Kraj wydania
Polska
(35)
Niemcy
(1)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Dzieci
(26)
Młodzież
(20)
Dorośli
(14)
6-8 lat
(12)
9-13 lat
(6)
0-5 lat
(4)
14-17 lat
(3)
Temat
Matematyka
(2)
Słowa kluczowe
(2)
Trening umysłu
(2)
Zwierzęta
(2)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Ekonomia
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Imprezy
(1)
Kody
(1)
Koty
(1)
Kuchnia (pomieszczenie)
(1)
Lis
(1)
Logika
(1)
Minecraft
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Nieruchomości
(1)
Opiekunowie zwierząt domowych
(1)
Pamięć
(1)
Pitagoras (ok. 572-ok. 497 p.n.e.)
(1)
Podejrzany
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przestępstwo
(1)
Przyroda
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Równania algebraiczne
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Spostrzeganie
(1)
Strategia
(1)
Szachy
(1)
Szyfry
(1)
Słowa
(1)
Tajemnica
(1)
Teleturnieje
(1)
Warcaby
(1)
Wiedza
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wszechświat
(1)
Wyspa
(1)
Wyścig
(1)
Zabawa
(1)
Zając szarak
(1)
Zdanie pytające
(1)
Zdolności manualne
(1)
Zwierzęta domowe
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(26212)
Powieść obyczajowa
(14787)
Opowiadania i nowele
(4737)
Wiersze
(4287)
Powieść historyczna
(3741)
Gry planszowe
(36)
Powieść psychologiczna
(3491)
Kryminał
(3290)
Sensacja
(2667)
Literatura dla dzieci
(2472)
Literatura dla młodzieży
(2305)
Poezja
(2169)
Audiobooki
(2141)
Dokumenty dźwiękowe
(2131)
Fantastyka
(1770)
Powieść biograficzna
(1451)
Thriller
(1191)
Broszura
(853)
Opracowanie
(816)
Biografia
(796)
Romans
(745)
Fantasy
(674)
Bajki i baśnie
(640)
Powieść przygodowa
(627)
Pamiętniki i wspomnienia
(617)
Publikacja bogato ilustrowana
(606)
Reportaż
(581)
Praca zbiorowa
(530)
Horror
(517)
Wydawnictwa popularne
(498)
Komiks
(328)
Powieść filozoficzna
(324)
Antologia
(321)
Fraszki
(321)
Poradnik
(305)
Książka obrazkowa
(301)
Książki dla małych dzieci
(296)
Saga rodzinna
(293)
Powieść polska
(271)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(268)
Satyra
(259)
Publikacje dla dzieci
(257)
Science fiction
(245)
Publicystyka
(231)
Powieść amerykańska
(229)
Dramat (gatunek literacki)
(213)
Przypowieść
(200)
Podręcznik
(195)
Pieśń
(181)
Esej
(179)
Wywiad dziennikarski
(150)
Romans historyczny
(140)
Powieść erotyczna
(129)
Album
(113)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(112)
Książka zabawka
(106)
Opowiadanie dziecięce polskie
(103)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(93)
Relacja z podróży
(92)
Tragedia
(88)
Encyklopedia
(87)
Felieton
(85)
Treny
(85)
Biografie
(81)
Autobiografia
(76)
Powieść angielska
(74)
Poemat
(73)
Przewodnik turystyczny
(73)
Czasopisma
(72)
Powieść podróżnicza
(72)
Komedia
(70)
Monografia
(69)
Powieść młodzieżowa polska
(69)
Sonety
(69)
Listy
(65)
Legendy i podania
(64)
Literatura polska
(59)
Opowiadania i nowele przygodowe
(59)
Wywiad rzeka
(55)
Dystopia
(54)
Komedia kryminalna
(54)
Rozprawa
(53)
Powieść dziecięca polska
(52)
Materiały pomocnicze
(51)
Ballada
(47)
Pamiętniki polskie
(47)
powieść obyczajowa
(47)
Powieść autobiograficzna
(45)
powieść dla dzieci i młodzieży
(44)
Psalmy
(43)
Czasopismo polskie
(42)
Adaptacja literacka
(41)
Opowiadania i nowele biograficzne
(40)
Poradniki
(39)
Powieść młodzieżowa angielska
(38)
Wywiady
(37)
Komiks przygodowy
(36)
Gry i zabawy
(35)
Księgozbiór regionalny
(35)
Opowiadania i nowele psychologiczne
(35)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(31)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
36 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki [Gra] / autor: Jeffrey D. Allers ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko (4 plansze, 4 sznurki, 4 szpulki, 1 znaczek gracza rozpoczynającego, 20 płytek mebli, 50 żetonów zabawek) : ilustracje kolorowe , karton, tektura ; 27 x 27 x 5 cm + instrukcja.
Wiek: 5+
Gra dla 2-4 graczy.
Czas trwania gry: 20 min.
Gra o kotach biegających za kłębkiem! Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie. Pięknie zilustrowana gra z wyjątkowymi elementami: sznurkami i specjalnymi planszami. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-8.
Dobble Harry Potter to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku! Łączy kultowy świat magii i czarodziejstwa wraz z jedną z najpopularniejszych gier rodzinnych w Polsce. Gracze próbują dostrzec między dwiema kartami parę identycznych symboli; ten który znajdzie je pierwszy - zdobywa punkt! W tej wersji Dobble znajdziesz stylizowane wizerunki z kultowego świata wykreowanego przez J.K. Rowling: Harry'ego Pottera, Hermionę Granger, Rona Weasleya, a także różdżki, stworzenia, herby Hogwartu i wiele innych. Dasz radę odnaleźć je wszystkie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Minecraft : builders&biomes [Gra]/ autor gry : Ulrich Blum, edycja Daniel Greiner. - Ravensburg : Ravensburger, 2020. - 1 pudełko : wymiary : 27x27x8 cm ; instrukcja. Zawartość pudełka: 64 drewniane bloki, 64 karty budowli i karty potworów, 36 żetonów broni, 4 plansze dla graczy, 4 znaczniki doświadczenia, 4 skórki postaci, 4 podstawki na pionki, 12 kart pomocy, 1 podstawa bloku, 1 konstrukcja wsporcza.
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Wiek graczy: 10+.
Liczba graczy: 2-4 graczy.
Czas gry: 30-60 min.
Całkiem nowa przygoda z Minecraftem w zasięgu ręki. Zbieraj rzadkie bloki i buduj spektakularne budowle, ale strzeż się niebezpiecznych mobów oraz spiskujących przeciwników. Niech wygra najmądrzejszy i najodważniejszy crafter.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany kosmos : gra na kodowanie [Gra] / pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Adam Pękalski. - Warszawa : Edgard, © 2022. - 1 gra zawiera: plansza z siatką do układania trasy i panelem kodowania, 65 żetonów podróży, 7 żetonów kodowania, 4 pionki - kosmiczne rakiety, 4 trzyczęściowe puzzle statków kosmicznych + instrukcja: 8 stron ; 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
Na opakowaniu: rozwijaj się: kodowanie, myślenie logiczne, orientacja przestrzenna, koncentracja.
Czas gry: 20-45 min.
Zakup zrealizowano w ramach projektu finansowanego przez Fundację mBanku (mFundacja) : „Zielona matematyka w Ostrowieckim Browarze Kultury odkryta”.
Gra dla 2-4 graczy
Wiek: 8+
Niedoścignieni piloci! Wystartujcie w międzygalaktycznym wyścigu, poznajcie podstawy programowania i sięgnijcie gwiazd. Gra Zakodowany kosmos wprowadzi najmłodszych do świata algorytmów bez użycia komputera! W trakcie rozgrywki dzieci uczą się tworzenia poleceń w języku programowania. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne i orientację przestrzenną. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań - omijając kosmiczne przeszkody, blokując innych graczy i wykorzystując ułożone przez nich trasy. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer [Gra]/ autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2020. - 1 pudełko (2 dwunastościenne kostki, 120 kartoników z obrazkami zwierząt, 4 plansze, 4 drewniane małe psy, 2 drewniane duże psy) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 15 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Wiek graczy: 7-99.
Superfarmer – planszowa gra rodzinna Super Farmer to kultowa gra rodzinna o strategiczno-ekonomicznym podłożu, znana od kilkudziesięciu lat, odpowiednia dla dzieci i dorosłych. Dzięki niej wcielasz się w hodowcę zwierząt, którego ambicją jest zostanie superfarmerem. Żeby osiągnąć ten tytuł musisz zdobyć przynajmniej po jednym przedstawicielu kilku gatunków zwierząt dostępnych w rozgrywce. Żeby to osiągnąć rozmnażasz swoje zwierzęta, handlujesz nimi i wymieniasz z stadem ogólnym. Ale uważaj! W okolicy grasują wilki i lisy, które mogą zniszczyć twoją hodowlę. Czy podejmiesz wyzwanie i staniesz się najlepszym farmerem w okolicy? Gra w wersji podstawowej zachowuje wszystkie zasady gry z innych edycji wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolorowy kod [Gra] / Chris Burm. - Kraków : IUVI, [2019]. - 1 gra (podstawka, 18 płytek, książeczka z wzorami) : karton, papier, plastik ; w pudełku 6x25x24 cm + instrukcja (1 strona ; 12x12 cm).
(Smart Games)
Rózne poziomy trudności. 100 zadań.
Gra dla 1 gracza.
Na opakowaniu: Złam kolorowy kod. Gra logiczna dla 1 gracza.
Rok wydania według: empik.com.
Wiek 5+
Zakup zrealizowano w ramach projektu finansowanego przez Fundację mBanku (mFundacja) : „Zielona matematyka w Ostrowieckim Browarze Kultury odkryta”.
Kolorowy kod to mnóstwo atrakcji – mając do wyboru 100 zadań, możesz spędzić z tą grą cały dzień. Gra zawiera 18 wyrazistych, kolorowych figur – każda z nich jest naniesiona na przezroczystą płytkę. Wybierz zadanie, a następnie ułóż płytki w taki sposób, aby dokładnie odtworzyć kompozycję z zadania. Pamiętaj jednak o następujących zasadach: najpierw ustal kombinację kształtów, kolorów i kolejność, następnie zdecyduj, w którą stronę należy ułożyć poszczególne płytki, by wykonać wybrane zadanie. źródło opisu: epik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gra
Gra planszowa
W koszyku
Ślimaki to mięczaki [Gra] / autor Eugeni Castano ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia ; copyright 2018. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 20 x 21 x 5 cm. Zawartość pudełka: plansza, 6 drewnianych figurkek ślimaków, 46 żetonów, 4 kostki, instrukcja.
Czas gry 20 minut.
Liczba graczy 2-6.
Śpiesz się powoli! W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak! Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gra
Gra planszowa
W koszyku
Decrypto : drużynowa zabawa szyframi [Gra] / Thomas Dagenais-Lesperance. - Gliwice : Portal Games ; copyright 2018. - 1 pudełko (2 zasłonki na hasła, 48 kart kodów, 110 kart Słów Kluczy, 4 żetony Sukcesu, 4 żetony Porażki, 50 kart do notowania, 1 klepsydra, 1 instrukcja) : karton, papier, plastik, kolor ; 16x23x6 cm + instrukcja (12 stron: ilustracje ; 20 cm).
Czas trwania: ok. 15 - 45 minut.
Liczba graczy: 3-8 osób
Wiek 12+
Dołącz do najlepszej drużyny szyfrantów na świecie! Twoje zadanie: przekaż tajne hasło członkom swojej drużyny w taki sposób, by przeciwnicy nie zdołali go odgadnąć! „Decrypto” to niesamowita gra towarzyska, w której współpraca jest równie ważna, co utrzymanie tajemnicy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? [Gra] / Jonathan Favre- Godal [autor] ; Steeve Augier [ilustracje] . - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., 2021. - 1 pudełko (36 kart -6 zwierzaków w 6 kolorach, 13 żetonów kupy) : karton ; 12x8 cm + instrukcja ( 8 stron : ilustracje ; 10 cm).
Ilość graczy: 3-6 osób.
Czas trwania gry: 15 min.
Wiek 6+
Zaprojektowano we Francji.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Kto to zrobił? to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. To nie kot, to królik! To on! Aby wygrać, musisz udowodnić niewinność 6 swoich zwierzaków, pozbywając się wszystkich swoich kart. Znajdź jak najszybciej kartę zwierzaka identycznego z tą na stole, wyłóż ją, a następnie zrzuć winę na kolejne zwierzątko. Zależy Ci na dobrym imieniu Twoich podopiecznych, dlatego musisz działać szybko, pamiętając jednocześnie, które zwierzaki udowodniły już swoją niewinność. Na koniec każdej rundy właściciel winnego zwierzaka otrzymuje żeton kupy. Osoba, która pod koniec gry będzie miała ich najmniej - wygrywa. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na końcu języka [Gra] / autor: Andrew Innes ; projekt graficzny: Łukasz Musiał, Cezary Szulc. - Warszawa : Nasza Ksiegarnia, copyright 2018. - 1 pudełko (Gra zawiera: instrukcję, 96 kart czerwonych, 96 kart niebieskich) : ilustracie kolorowe ; 19 x 14 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Gra dla 3-6 osób.
Czas trwania gry: 30 min
Wiek 10 - 100 lat.
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych!Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków!Bądź szybszy od rywali - powiedz to, co masz na końcu języka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
La cucaracha [Gra]/ author Peter-Paul Joopen ; illustration Janos Jantner, Maximilian Jasionowski. - Ravensburg : Ravensburger, copyright 2013. - 1 pudełko (24 kołeczki, 1 podstawa planszy, 1 plansza, 4 pułapki, 24 sztućce(8 nozy, 8 widelców, 8 łyżek), 1 robot HEXBUG nano, 18 żetonów-karaluchów, 1 kostka, 2 pary drzwi) ; wymiary pudełka 44x30x6 cm.
Gra dla 2-4 graczy.
Czas gry 15-20 minut.
Wiek 5-99.
W kuchni jest karaluch! Szybko - kto go złapie?! Rzuć kostką i działaj błyskawicznie - użyj sztućców, aby zwabić karalucha do swojej pułapki. Gracz, który złapie karalucha 5 razy wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Archimedes [Gra] / Reiner Knizia. - Warszawa : Egmont Polska, 2022. - 1 gra (55 kart, 30 żetonów: 25 żetonów pnktów, 5 żetonów równania) + instrukcja (7 stron : ilustracje; 12 cm). 13 x 9,5 x 3 cm.
Czas gry: 20 min.
Ilość graczy: 2-5
Zawartość pudełka: 55 kart, 30 żetonów: 25 żetonów pnktów, 5 żetonów równania.
Wiek 7+
Zakup zrealizowano w ramach projektu finansowanego przez Fundację mBanku (mFundacja) : „Zielona matematyka w Ostrowieckim Browarze Kultury odkryta”.
Gra Archimedes wspiera naukę matematyki – dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie – oraz rozwój myślenia taktycznego. Wesoła, szybka i edukacyjna gra, w której gracze tworzą równania matematyczne, starając się jak najszybciej pozbyć wszystkich swoich kart z ręki. Dodawaj, odejmuj, mnóż i dziel, i poznaj największych mistrzów królowej nauk – matematyki! Gra matematyczna Archimedes Gra Archimedes wspiera... od 7 lat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kurnik [Gra] / autor: Reiner Knizia; ilustracje Nikola Kucharski - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Ksiegarnia, copyright 2018. - 1 pudełko (instrukcję, 6 kur, 7 kurzych gniazd, 18 żetonów jajek) : ilustracje kolorowe ;18 x 14 cm.
Gra dla 2-5 graczy.
Czas trwania gry: 20 minut.
Wiek 4-104 lata.
Bądź sprytniejszy niż kury! Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej liczby jajek. Aby je zdobyć, należy znaleźć kury wysiadujące jajka w odpowiednich kolorach. Nie będzie to jednak łatwe, ponieważ wszystkie kury w kurniku wyglądają jednakowo i często zmieniają gniazda, w których wysiadują jajka! Gra posiada proste zasady gry!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pitagoras [Gra]/ autor Reiner Knizia; ilustracje: Renato Faccini. - Warszawa : Egmont , 2023. - 1 gra (55 kart, 2 niebieskie kości, 1 czarna kość, 1 czerwona kość) + instrukcja (4 strony : ilustracje; 16 cm).
Wiek: 8-108 lat
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: około 20 minut.
Zakup zrealizowano w ramach projektu finansowanego przez Fundację mBanku (mFundacja) : „Zielona matematyka w Ostrowieckim Browarze Kultury odkryta”.
Gra „Pitagoras” autorstwa Reinera Knizia to idealny sposób na poprawę swojej sprawności rachunkowej, jednocześnie świetnie się przy tym bawiąc. Poprzez układanie działań z liczb na kartach, aby uzyskać wynik wyrzucany na kostkach, ćwiczymy logiczne i szybkie myślenie. Młodsze dzieci mogą się uczyć matematyki w ciekawy sposób! Z pewnością jest to gra, która nigdy nie stanie się nudna lub przestarzała!elem gry jest zebranie jak największej ilości kart, a zbieramy je układając matematyczne działania - dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie (zaawansowani gracze mogą dopuszczać pierwiastkowanie). [recenzja Skr B. ze strony www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dikti : szybka gra ze słowami w roli głównej [Gra] / opracowanie wersji polskiej: Paulina Kortas, Adam Bukowski, Tomasz Czerwiński ; projekt pudełka: Lemon Tree ; opracowanie graficzne: Jan Tomaszewicz ; opracowanie techniczne Grzegorz Traczykowski. - [Gdynia] : Trefl, 2021 - 1 pudełko (120 dwustronnych kart kategorii, 60 dwustronnych kart z literami) : karton, kolor ; 260x100x50 cm + instrukcja (6, [1] strona : ilustracje ; 24 cm).
Średni czas rozgrywki: 15 -30 min.
Ilość Graczy: 2 -8.
Wiek: 8+
Dikti to zabawna gra słowna, w której musisz wykazać się refleksem i szybkością! Twórz słowa zaczynające się od liter pokazanych na kartach, pasujące do wskazanych kategorii. Bądź szybki i pozbądź się swojej talii przed innymi! Zaproś znajomych do zabawy i sprawdźcie swój refleks! Wiele wariantów rozgrywki, opisanych w instrukcji, gwarantuje różnorodność zabawy i wyjątkowe emocje. Gra idealna na spotkanie towarzyskie dostarczy niezapomnianej rozrywki w gronie rodziny i przyjaciół Zaproś znajomych i bawcie się razem! Gra przeznaczona dla od 2 do 8 graczy. Cechy Gry: Gra Towarzyska, Rodzinna, dla wielu graczy. Dynamiczna rozgrywka Uczestnicy grają równocześnie Proste zasady Wiele wariantów rozgrywki Gra rozwija: refleks szybkie myślenie skupienie i spostrzegawczość zdolność zdrowej rywalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund [Gra] / [autorzy pytań Adam Kulik i inni ; opracowanie graficzne Sebastian Goyke]. - Gdynia : Trefl, copyright 2019. - 1 pudełko (362 karty z pytaniami (724 pytania), 6 kart "Następny", 6 kart "Zmiana", 6 pionków do gry, plansza do gry, 1 specjalny czasomierz, 1 pudełko na karty,) ; 26x26x8 cm + instrukcja.
Gra, w której szybko myślisz i szybko mówisz!
Liczba graczy: 3-6 osób.
Czas gry: 10-15 minut.
Lubisz adrenalinę? Polubisz 5 sekund! Zmierz się z czasem w nowej grze towarzyskiej, w której szybko myślisz i szybko mówisz. Gracze ustawiają na środku pudełko z kartami i losują pytanie, na które odpowiada gracz siedzący na Gorącym Krześle. Kiedy usłyszy pytanie, wystartuje czasomierz odmierzający dokładnie 5 sekund przeznaczonych na udzielenie 3 poprawnych odpowiedzi. Zrób to jednocześnie: wymyśl odpowiedzi, kontroluj czas i postaraj się nie skupiać na rozpraszających kulkach przesuwających się po spirali czasomierza. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakazana wyspa [Gra] / Matt Leacock, ilustracje C. B. Canga ; tłumaczenie Krzysztof Kurek. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2010. - 1 blaszane pudełko (58 kart do gry, 24 pola wyspy, 6 pionków, 4 figurki skarbów, wodomierz, znacznik poziomu wodu) : karton, plastik, kolor ; 17x22x7 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Czas trwania gry: 30 min
Gra dla 2-4 osób.
Wiek 10+
Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem. Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Beczka śmiechu : gra rodzinna [Gra] / autor gry: Mariusz Majchrowski ; opracowanie graficzne: Monika Duc, Kamila Mrożek, Lemon Tree. - Gdynia : Trefl SA, [2017]. - 1 pudełko : karton, tektura, plastyk ; wymiary pudełka 26x26cm. + instrukcja. Zawartość pudełka: 1 beczka, 8 kości, 53 karty zadań, 3 karty podium.
Gra dla 2-4 graczy.
Na pudełku: rzucaj kości, zrób zadanie! Oto sposób na wygranie!.
Wiek: 5+
Czas rozgrywki: 10-20 minut.
Beczka śmiechu to szalona gra rodzinna, w której wszyscy równocześnie będziecie wykonywać zwariowane zadania ze swoich kart. Udawajcie kurę albo lokomotywę, zastukajcie butem o stół, przynieście coś czerwonego lub przebiegnijcie się tyłem dookoła stołu-to tylko niektóre z zadań, które podrwą was z miejsca, a reszcie graczy dostarczą całej beczki śmiechu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
SłowoStwory [Gra] / autor Filip Miłuński ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2017. - 1 gra (72 karty liter, 7 kart z jokerem, 7 kart pomocy, 7 płytek aktywności, 4 żetony rund, 40 SłowoStworów, 1 klepsydra, 1 znacznik gracza startowego, 4 kostki 24 naklejki na kostki) : drewno, karton, plastik, kolor ; 26x26x6 cm + 2 instrukcje (8 stron : ilustracje kolorowe ; 20 cm).
Gra przeznaczona dla 2-7 graczy.
Wiek 8-108.
Czas gry 30 min.
SłowoStwory - gra imprezowa ("party game") polegająca na wymyślaniu na czas słów pasujących do kategorii wskazanej przez kostkę oraz zawierających litery widoczne na kartach. Należy wymyśleć np. słowo z kategorii "muzyka" zawierające litery R i N. Na wymyślenie poprawnej odpowiedzi gracze mają 30 sekund! W grze pojawiają się tytułowe stwory pożerające zdobywane przez graczy karty, dostarczając w zamian punktów zwycięstwa. Wygra gracz z największą liczbą punktów. Gra posiada proste zasady zapewniające mnóstwo emocji i zabawy. Gra zawiera 2 warianty: łatwiejszy (dla graczy w wieku 8+) i trudniejszy (dla graczy w wieku 12+).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnicze domostwo [Gra] / Oleksander Nevskiy i Oleg Sidorenko ; projekt plansz, żetonów, pudełka i instrukcji: Rafał Szyma ; Ilustracje: Igor "DartGarry" Burlakov, Mariusz Gandziel, Karolina Węcka, Mateusz Bielski ; okładka: Igor "DartGarry" Burlakov ; instrukcja: Łukasz Piechaczek, Maciej Molenda. - Knurów : Portal Games Sp. z o.o., 2021. - 1 pudełko (19 kart Postaci (dla Ducha), 19 kart Lokacji (dla Ducha), 20 kart Przedmiotów (dla Ducha), 19 kart Postaci (dla śledczych), 19 kart Lokacji (dla śledczych), 20 kart Przedmiotów (dla śledczych), 84 karty snów, 12 pionów śledczych, 6 plansz śledczych, 6 żetonów śledczych, 1 plansza kalendarza, 1 znacznik czasu, 1 instrukcja) : karton, drewno, wielokolorowe ; 50 x 50 cm + instrukcja (8 stron: ilustracje ; 28 x 28 cm).
Gra dla 2-7 osób.
Czas trwania gry: 30-60 min.
Wiek 8+
Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają dokładnie siedem nocy na odkrycie przesłania nieszczęsnego mieszkańca posiadłości. Tajemnicze Domostwo to towarzyska gra planszowa dla 2-7 graczy. Jeden z nich wciela się w postać ducha. Jego zadaniem jest sprawić, by pozostali gracze odgadli przedmioty, miejsca i osoby powiązane ze zbrodnią sprzed lat. Posłużą im do tego przepiękna talia kart, siła skojarzeń i potęga wyobraźni! Oto zabawa w skojarzenia, która świetnie sprawdza się zarówno dla pary, jak i w większym gronie rodziny i przyjaciół!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Brak informacji o dostępności: sygn. Gra (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej